Space Raiders in Space
Space Raiders in Space is a mixture of roguelike and tower defence mechanics. Focus and proper management are crucial to keep your squad alive.
Control up to eight heroes with unique quirks and talents. Issue commands to individuals or the entire group. Your choices will determine who lives and who ends up as bug fodder.