Space Genesis
The search team left to determine the cause, but their spaceship was attacked and only the main character survived. He fights a desperate battle to survive and find out the secret.
Being the main character of Space Genesis, wipe out aliens and clear all missions.
In addition, thanks to the development of the warpgate device, interplanetary movement has become very fast, and humans can easily reach the distant universe.
Meanwhile, an unknown planet is discovered, and mineral resources that humans can use for millions of years are discovered there.