Sorry We're Closed
Follow the final days of Michelle as she battles to break the curse placed on her by a powerful archdemon looking for love. Help (or hinder!) the lives of curious residents in Michelle’s bustling London borough as she pursues freedom from her own untimely demise.
Sorry We're Closed is a fusion of nostalgic survival horror with a new perspective on combat, combining atmospheric environments with fixed-camera angles and the thrill of arcade-style first person shooting. Collect items and manage resources to help Michelle survive. Optional tank controls are available for those who enjoy the classic survival horror experience.
Michelle’s time is split between the perilous demon world and mingling with the locals on her residential street. Everyone’s battling their own inner demons and through Michelle you can help guide them. Multiple endings are available through RPG-style dialogue interactions with the extravagant cast.
Open Your Third Eye: See two worlds at once with the gift of Michelle’s demonic curse.
Your Choices Matter: Multiple endings are available depending on the dialogue choices you make with an eclectic cast of characters.
Fixed Camera Exploration: Experience the cinematic charm of classic survival horror camera angles.
First Person Arcade Shooting: Combat is up close and personal as you target enemy weak points.
Manage Your Inventory: Straightforward health and ammo resource management. Find items to solve puzzles and exchange with NPCs.
Modern and Tank Controls: Optionally play the entire experience using authentic tank controls.
Accessibility Options: Remappable controls, aim assist, no-hold button toggles, logbook, infinite healing and additional comfort options are available.