Some Some Convenience Store
Then one day, he starts fiddling with his smartphone out of boredom and happens to download Some Some, a mysterious application that catches his eye.
In using the Some Some smartphone application, the protagonist meets three very different women. The Some Some application analyzes the favor and emotions of each heroine, displaying the probability of a relationship happening. Players can check the app for advice on developing their relationships with each woman.
The various events of the story tell the different tales of these three women. In addition, the professional voice acting makes their stories that much more enjoyable.