Sky Racket
Sky Racket is the world’s first Shmup Breaker, mixing the classic genres of shoot ’em ups and block breakers!
Play as RacketBoy or RacketGirl, guardians chosen by the Capybara Goddess to save your galaxy from the paws of a destructive tyrant genius, Korrg! Unable to attack by yourself, you must strike enemies’ attacks back at them, turning the battlefield into an explosive space tennis battle. Rain tennis-devastation down on hordes of ducks, cat-sandwiches, fluffy bunnies, space-tennis-robots and actual BANANAS in this unique and totally realistic adventure to save the galaxy!