Shadows of the Damned: Hella Remastered
Kick some demon tail as Garcia Hotspur on one devil of a ride. The flames of hell will feel frigid compared to the hot-blooded Garcia on his quest to get his girl back from the Lord of the Underworld.
Join the crass Garcia Hotspur and his boney buddy, Johnson, as they traverse the depths of the Underworld to steal back Garcia's kidnapped lover, Paula, from the clutches of Fleming, the Lord of the Underworld. Let the soul of rock 'n' roll run loose in the heart of the twisted hellscape that is the Underworld.
The powers of light and dark pave your path forward. Like ravers in a nightclub, demons are emboldened by the dark, but grow weak when exposed to the light. Use your buddy Johnson to blast your way through the darkness of the Underworld.