Servonauts
You are the Servonauts - a team of dedicated, enthusiastic and utterly replaceable service station attendants. Work together with your friends to refine fuel, build pipelines and manage mayhem in many exotic locations throughout the galaxy.
To pump these cars, you’ll need Astroil’s patent-pending pipe technology! These wobbly, physically-simulated pipes can bend and stretch to get fuel where you need it. They’re even partially lava-resistant (unlike the Servonauts)!
Play in single-player with in-game support or grab your mates to jam it out as a duo, trio, or chaotic 4 player quartet. Work with your team and optimise your logistics as you aim to collect all three Gold Stars. Will this mean the Servonauts finally get a vacation? (Don’t be ridiculous…)