Rock 'N Racing Bundle Off Road & Grand Prix
Rock'N Racing Off Road offers the most entertaining and exciting races, with loads of skids, crashes and amazing jumps. You will have several modes of play, such as Cup mode, time trial and multi-player with the option of up to 4 Players at a time.