Ringo's Roundup
Ringo’s Roundup is a cute pathfinding puzzle game where you plan the route of Pustbunny Ringo’s car by placing various Effect Tiles on the environment.
Ringo’s mission is simple - to pick up all the envelopes and drop them off at the mailbox. You have an important task here as this Postbunny will not get far without your help!
In your hands you will have a variety of Effect Tiles which, when placed, will control what Ringo’s car does and where it goes. You’ll be able to make Ringo turn, make his car jump, teleport, and more!
Each level is handcrafted and might require more than just the most obvious solution. As a Postbunny guide you might need to think outside the box and combine many of the Effect Tiles together.