Revenge of Banana
Revenge of Banana is a fast paced FPS game, one damage and you're dead! You have to kill the enemy with your swift moves, dodge a Strawberry trying to hit you, a Watermelon throwing seeds at you and an Exploding Tomato! The most important thing is speed. Can you beat your own record?