Regular Factory: Escape Room
Regular Factory is an escape room that will test your skills. Solve puzzles, decode secret codes, find hidden objects, and investigate the different rooms of the secret factory where you work while you discover the dark truth.
Solve this mystery by exploring each of the rooms in which this adventure takes place. Will you be able to escape?