It's high noon in this barren wasteland, and only one of you is making it out alive. Sure, you could try and shoot them right between the eyes - but where's the fun in that? Red Hot Ricochet is an intense game of ricochet duels, and you'll need wise shooting, lucky bounces, and a bit of triggernometry to win.