Recall: Empty Wishes
Recall: Empty Wishes is a psychological thriller set in Taiwan during the 2010s. Follow Yonny, a sister determined to uncover the truth behind the mysterious disappearance of her brother, Tommy. As she delves deeper, she confronts unsettling secrets, blurring the lines between reality and illusion.
What led to the sudden disappearance of Tommy Lin, a smart and considerate boy? One day, Yonny discovers an old toy phone receiver she and Tommy used as children. This mysterious device connects Yonny and her friend to a surreal realm where they can enter the memory echoes of certain individuals linked to Tommy. Using the receiver, they tap into these people’s deepest desires, ultimately seeking to uncover the truth behind Tommy’s disappearance.
Step into the roles of Yonny and Phoebe as they relive the memories of crucial characters linked to Tommy's fate. Each chapter delves into one character’s past, unveiling their innermost wishes and secrets. In this captivating 2D side-scrolling adventure, players interact with a full cast of characters, collect key items, make pivotal choices, and investigate detailed scenes to unravel the mystery of Tommy's disappearance.