Re:Fresh
Lose yourself in the relaxing solarpunk breeze of Re:Fresh, a 3D exploration-platformer collectathon game where you collect materials to help repair your town after a torrential storm!
Explore at your own pace in the open-ended environment and collect solar cells to upgrade your movement options. Solar cells are your main source of energy for jumping and dashing, so make sure to check every nook and cranny to find them all.
Socialize with the local townsfolk and get to know your community! There's a loveable yet goofy cast of characters to find, each with unique dialogue and tidbits of information that they love to share.
Test your speed with Time Trials for an extra challenge, and earn secret items and special cosmetics!