Raging Justice
The city is in chaos! Crime and corruption is at an all-time high, with thugs wreaking havoc on every corner. It’s up to you to punch, kick and brawl your way through the deadly streets, to bring those punks to justice.
Rain down maximum brutality on merciless criminals in savage side scrolling combat! Battle your way through adrenaline fuelled 2D carnage with unmistakeable classic fighting!
Unleash absolute destruction by gearing up with an insane variety of weapons! Smash through a bar fight with a stool, hack and slash through alleys with a knife or mow down mobs in a lawnmower! Justice has never felt so sweet.
Take on the criminal world alone or enlist a partner, to aide you in some co-op carnage! All out annihilation is ensured as you unleash the rage within…just make sure your targets clear, or you may fall victim to the anarchy of friendly fire!