Project Starship
Take the role of Garret or Gwen, pilots charged with saving their world from an ancient evil. Evade, adapt and survive randomly generated challenges that are never the same twice. Take down gods and demons alike in unpredictable bullet hell shoot 'em up action, and dive deeper to confront the hidden eye that watches over all!