The Pretty Girls series returns with an expanded take on a timeless classic!
Pretty Girls Klondike Solitaire PLUS offers the same card-based solitaire rules you know and love, but this time, you’ll meet a huge variety of 11 female challengers and enjoy even more gameplay options to customize the experience. Choose from multiple difficulties, play through a tutorial to learn or refresh your knowledge of the game, use hints and assists, change the number of deck draws and more!
Create your own custom dioramas from the characters, clothing and backgrounds you’ve earned! There’s so much here to keep you coming back for quality time with these lovely ladies, all voiced in Japanese.