Please, Touch The Artwork 2
You are a dandy, suit-wearing, art-loving skeleton, recently risen from the grave, with the ability to travel into and through paintings. Using this ability, you help repair rips in the paintings and find missing items for the people living inside of them.
A slow paced relaxing experience filled with humor, surprising characters and beautiful hand painted art, carefully crafted from works by James Ensor, a Belgian Modern Art pioneer.
The game was created with the support of the Flemish Government on the occasion of the Belgian EU Presidency 2024.