Don't miss the train! Step into the shoes of a conductor! Control railway traffic, choo-choose the best moment to halt and speed up your engines, without having them crashing together. Get them through rocky canyons, amusement parks, plane cemeteries, spacecraft crash sites, holiday resorts and other exotic locations trains usually travel through. Complete levels with flawless precision for special rewards, or just hop in for some stress-free conducting and enjoy the beautiful hand-drawn aesthetics, while you let off some steam!