SOUND AND VISUAL MODES INCLUDED
Battles unfold on seven stages where giant bosses await. Fight the mysterious organic entity the ""Thing"" using four unique Stormbringers that can transform into ultimate weapons using the Psychic Storm Phenomenon. An exhilarating shooter game that can be played co-op!