PICROSS S Doraemon & F Characters edition
From universally adored classics like Doraemon and Kiteretsu Encyclopedia to the more mature SF Short Stories, this collaboration features an incredible lineup of 28 works in total.
Solve Picross puzzles to bring iconic characters and memorable scenes to life as charming pixel art.
The game features four Picross modes familiar from the Picross S series: Picross, Mega Picross, Color Picross, and Clip Picross, as well as the Extra bonus content.
The number of puzzles is 150 each for Picross and Mega Picross and 5 for Clip Picross for a total of 200 piece puzzles of 40 each, 30 for Color Picross and 5 for Extra.