Onirike is an original 3D adventure, puzzle and platformer video game which takes place in an intricate open world, designed with a non-linear narrative and presented with a peculiar audio-visual aesthetic.
Throughout the game, the player will take the role of Prieto, a strange being unaware of his own nature, but who has the rare ability to become invisible. Exploration, stealth and cultivating gypsophila flowers will be key to unveiling the story of Prieto and the orb in which he lives.