Reclaim your destiny.
Onimusha 2: Samurai's Destiny returns with HD graphics and modernised controls to perform issen critical counter attacks and intense swordplay. Play as Jubei Yagyu and make your way through feudal Japan with your allies. This game has additional language support adapted from the original script.
You can also get a special outfit for Jubei if you have save data from Onimusha: Warlords. To switch Jubei's outfit select Special Features → Jubei's Outfit and select between Normal and Special from the title-screen menu. This will only alter the appearance. Your status will be the same as the armour you equip in-game.