Once Upon a Jester
Embark on an adventure as Jester - you and your best friend Sok travel the kingdom to improvise shows and perform on stages far and wide. Sing your hearts out, crack jokes and impress audiences to bond with your companions and become the star of the famous Royal Theatrical Spectacle!
Best friends Sok & Jester devise a mischievous scheme to steal the Royal Diamond!
To complete their master plan, they will need to start an improv theatre show and outperform all the other artists. Becoming the best show in the kingdom is the only way to get invited to the Royal Theatrical Spectacle inside the Royal Palace, where the gem is kept.