On Your Tail
Explore a beautiful Italian town by the sea, lovingly built from the ground up by the Italy-based development team at Memorable Games, and shape aspiring detective Diana’s summer in a third-person 3D narrative adventure.
Discover secrets big and small hiding behind Borgo Marina’s idyllic exterior. Search the village’s streets and shops for leads, and collect clues on characters, locations, and events to help unmask the thief who’s menacing the once-peaceful town.
Cook delicious local cuisine, or try your hand at fishing (and make extra pocket money in the process). Hit the beach, play games at the arcade, or enjoy a night simply gazing at the stars. Borgo Marina is a leisurely sandbox, and how you spend your summer is up to you.