Nine Sols
Nine Sols is a lore-rich, hand-drawn 2D action-platformer with Sekiro-inspired, deflection-based combat. Embark on a journey of Asian fantasy, explore a land once ruled by an ancient alien race, and follow a vengeful hero on a quest to slay the 9 Sols—the powerful rulers of this forsaken realm.
Set in the "Taopunk" world of New Kunlun, Nine Sols fuses Eastern mythology with cyberpunk aesthetics. Beyond its rich world-building, the game delivers a compelling narrative, as Yi’s vengeful journey unfolds in a realm shaped by both mysticism and advanced technology.
Engage in fast, brutal combat where deflection, precision strikes, and charging are key. Nine Sols blends intense action with platforming mechanics, requiring timing and strategy. Unleash devastating attacks with martial arts, Taoist talismans, and Yi’s godly bow to dominate the battlefield.
Immerse yourself in a visually stunning world brought to life through meticulously crafted, hand-drawn environments and fluid animations. With a distinctive art style inspired by anime and manga, Nine Sols creates a world that feels both familiar and otherworldly.
Explore the interconnected regions of New Kunlun, encountering intriguing NPCs who offer valuable upgrades, new abilities, and advanced technology. Unlock new paths and grow stronger as you uncover the mysteries of this lost civilization and continue your quest for revenge.