Muse Dash
This is a world of the perfect combination of a traditional music game and a cool parkour game —— Muse Dash!!
Dance to the music and beat enemies in the air and on the ground with simple two-button control. Also, watch out for the obstacles! Inherited from both genre, Muse Dash possesses high difficulty options. With the rich collection of songs and music, Rhythm game players will find depth and challenges in Muse Dash.
You will go through an unprecedented experience of the perfect visual effects of a parkour game and the traditional gameplay of a music game.
We have heroines, adorable pets, and even adorable enemies! Believe me, you will even be impressed by how cute the Bosses are!