Moorhuhn Remake
The Original Moorhuhn, probably the craziest and best-known chicken in the world, is now on the Nintendo Switch, and hunting season is open! It's time for you to keep things quiet and tidy. Take on the role of the chicken hunter as you move the screen left and right to search for more chickens and power-ups. Then use your bullets to shoot incoming birds. The harder they are to get, the more points they are worth.
Moorhuhn is a great way to kill a few minutes or pass the time for a couple hours and challenge other players worldwide*.
Specially designed for Nintendo Switch, Moorhuhn Remake gives you the choice to play alone or in real time against a friend or in turns with up to four players**.