Monument Valley
Embark on a dreamlike adventure in the iconic Monument Valley, the award-winning puzzle game where architecture defies reality. Guide Princess Ida through surreal monuments, uncovering hidden paths and optical illusions that challenge perception.
Step into a world where the impossible becomes possible. In Monument Valley, you’ll guide the Silent Princess Ida through breathtaking landscapes, twisting staircases, and ever-shifting monuments. Each puzzle is a work of art, inspired by minimalist design, ancient architecture, and mind-bending impossible geometry.
Manipulate the environment to reveal hidden paths, outsmart the enigmatic Crow People, and uncover the secrets of the Sacred Geometry. With intuitive controls, an immersive soundtrack, and vibrant visuals, Monument Valley is an experience for every type of player.
Can you guide Ida on her quest for forgiveness? Discover why Monument Valley has touched the hearts of millions of players worldwide!