Momodora: Moonlit Farewell
"Momodora: Moonlit Farewell" is the latest installment in the Momodora series. Join Momo, High Priestess of the village of Koho, as she embarks on a divine mission to save her people from imminent destruction at the hands of the demon hordes summoned by a malevolent bellringer.
Momodora: Moonlit Farewell presents the account of the greatest calamity to befall the village of Koho, five years after the events of Momodora III. Soon after the toll of an ominous bell is heard, the village is threatened by a demon invasion.
The village's matriarch sends Momo Reinol, their most capable priestess, to investigate the bell and find the bellringer responsible for summoning demons. It is their hope that by finding the culprit, they will also be able to secure the safety of the village, and most importantly, the sacred Lun Tree, the source of life and healing for Koho...