Modern Tales: Age of Invention
Paris, 1900. During the world expo an unknown force kidnaps the brightest minds of the century. To what sinister end? Step into the shoes of Emily Patterson – the daughter of one of the captured scientists – to conduct your own investigation, follow the trail of the captor and thwart his evil plans before the fate of the world is sealed.