Mayhem Mail
The mail has been scattered! Take on the mail route from hell, recover and deliver mail to its rightful place! Mayhem Mail is a classic single screen arcade platformer with some added puzzle elements.
Deliver the mail through its 60 colorful 2D levels full with dangers and enemies.