The city is under siege as the full force of enemy combatant ravaging what remains of a broken and beaten law enforcements.
Responding to S.O.S, Max travels through time to confront all of them... In a world where Bionic man meets fantasy-fiction and advanced technology is mixed with psycho-powers.