Matchmaker Agency
Have you ever had a failed date? Are you tired of having awkward moments with strangers you just met from an online application or friends? Now's your chance to change that. It's time for YOU to become cupid and match couples together in this immersed, compelling story-based game.
Starting as an amateur in the ways of romance, you will quickly learn what it takes to fulfill people's hopes and dreams. Gain reputation points and cash for matching couples successfully, unlock upgrades to enhance events, and enjoy the lovely feline companion Charles along the way. But don't forget -- it's a race against the clock and you owe the landlord money!
Become The Matchmaker - Analyze and interview clients, scout the perfect location, select the finest gifts and plan their dates. You might not be the best bachelor/bachelorette, but at least you can be the best matchmaker in the game!
Clients - Procedurally-generated clients with a (nearly) endless combination of personality types, perk points, and personal tastes. Different kinds of people with different needs for love!
Special Clients - Meet unique clients each with intriguing backstories and goals (with hot potential lovers). Will you assist them in obtaining their one true love? Or would it be more fun to purposefully sabotage the moment?
Upgrades - Upgrades people, upgrades! Earn rewards with every successful match, which can be spent to upgrade your skills and improve your office. Unlocking more of your matchmaking capabilities!
Chill and Relax - Play and enjoy the game at your own pace. After all, love takes time to bloom and shouldn't be rushed.
Hot singles near your area and they're ready to date! Not with you, no. Your job is to find them the perfect date and become the best matchmaker in town.