MainFrames
Boot up for a byte-sized adventure in MainFrames, a clever and charming platformer that plays out entirely within the windows and desktop of a PC monitor.
Join Floppy, an adventurous program seeking to find their place in the digital world, while cheeky daemons maintain the system’s balance, always managing to stay out of your sight. Navigate a maze of diverse PC frames, meet quirky and colorful characters, and uncover secrets that bring Floppy closer to piecing together their function. Each interaction injects humor and warmth into their journey, making every moment a byte of delight.
In MainFrames, you'll guide Floppy by rearranging program windows to create new pathways, jumping between frames to navigate the digital world. Every area you explore is rich with distinct visual styles, innovative mechanics, and hidden secrets. Complemented by a chill lo-fi soundtrack, the game’s charming puzzles and platforming challenges provide a rewarding experience that's hard to log off from.
MainFrames will keep you logged in for a short and sweet journey, ensuring that you won't want to press the escape key on this enchanting adventure. Each level is an upgrade you won't want to miss. Get ready to dive into an unforgettable digital quest!