Magic Twins
Magic Twins is a 1-2 co-operative arcade puzzle game in which Abra and Cadabra (the titular Magic Twins), must constantly swap their chromagic powers to defeat hordes of color elementals and stop the Colormageddon (which they unintentionally unleashed). Red beats red, blue beats blue.. you get the drill. Magic doesn't need to be complicated!
The game features 2D art with spooky kawaii vibes. Do you want cute skins? We have them!