METAL SUITS: Counter-attack
A side-scrolling run-and-gun action game set in the future. The protagonist, Kevin, who has lost everything and was reborn as a cyborg, begins his quest for revenge against the alien Golida who took everything from him.
Year 4373. Kevin, once praised as a legendary war hero. Now an old and ailing retired soldier, he was spending a peaceful old age on a convalescent ship with his beloved dog, Andy. That is, until the alien Golida invaded, causing the ship to explode and taking away his beloved dog Andy and most of his body.
Utilize a variety of combat suits to defeat all the alien Golida! It's time to start your bloody revenge against Golida by discovering various combat suits throughout the game and leveraging the unique features each suit offers.
About 130 years ago, humans left the Solar System and migrated to the Helios system. Explore the nine mysterious planets in the Helios system. Uncover the secrets hidden within Helios.
Search for the secrets concealed on the nine planets of Helios. You can find various collectibles and uncover diverse stories.