Ludo Game: Just chill out!
Just Chill Out! is a digital version of the classic board game [in three dimensions] – “Chinaman”, or the so-called Ludo Game – “Mensch ärgere Dich nicht” – “Man, Just Chill Out”.
Our designers were mostly inspired by references to old times and Asian culture. The game is intended for people of all ages who want to play board games or remember one of the most iconic games of the old days.