Let's Cook Together 2
30+ hours of gameplay
Cooperate & communicate to cook delicious dishes in this #TrulyTogetherGaming experience. Visit different countries to learn the secrets of local cuisines, upgrade your kitchen appliances and immerse yourself in a deep story about food, love and the hidden costs of freedom. Engage in split-second PvP battles or make your own kitchens in the Level Editor and share them with the community. Everyone will find a taste of their own in Let’s Cook Together 2.
Design your own kitchens and customize whole levels. Use the powerful circuit system with logic gates for limitless creativity. With cross-platform level sharing, the community members can play and rate your levels for endless fun.
Upgrades are game-enhancing features that allow you to improve your gameplay experience. As you progress through the game, unlock and purchase kitchen appliance upgrades to become the ultimate chef and conquer increasingly complex culinary adventures.
From a wide collection of Polish dishes such as bigos, pierogi, and kopytka, through Japanese cuisines like sushi, gyoza, and udon, to Italian master recipes like pizza, bruschetta, and lasagne, players will be able to learn a diverse selection of menus from around the world. Grab your spatula, and let's start discovering the cookbook!
A few hundred years into the future, the World is under the rule of Nutri-Inc - a seemingly evil megacorporation.
Nutri-Inc promotes a #ZeroWasteMoreThanTaste way of life. Normal, unprocessed food is claimed to be toxic and people are forced to eat only Nutri-Paste: a tasteless homogenic paste made out of all edible ingredients (including tree bark, weeds and stems). Growing or preparing your own food is forbidden and all knowledge of cooking techniques has been lost. Tasteless lives make people apathetic, ambitionless and generally dumb. Technology is at a standstill.