Celebrate Soul Reaver’s 25th Anniversary
Experience the epic conflict of Kain and Raziel in original form or with remastered graphics.
Centuries after your former master, Kain, betrays and executes you, you rise again and embark on a relentless quest for revenge.
The Elder God has granted you the ability to shift between the Spectral and Material Realms. Traverse the realms to solve puzzles, reveal new paths, and defeat your foes.