Learn & Play Collection
Who said that learning has to be boring? We’re combining a few of our most creative and educational titles for all ages to make Learn & Play Collection.
The Treflik Family is a coloring game combined with an episodic series focused on friendship, honesty, respect, and tolerance. The episodes have scenes which you can color in your own way!
The Smurfs: Colorful Stories feature the most well-known characters from the series and colorful ways to reimagine them. You can also make your own stories!
The Smurfs: Learn and Play is a collection of educational games. Learning how to write numbers, reading a clock, and finding specific objects in a busy environment is more fun with these blue friends.
Uzzuzzu My Pet is the tale of a group of crazy animal friends and their adventures. Here, you can watch their antics and color the funny situations they find themselves in.