Laika: Aged Through Blood
Laika: Aged Through Blood is a western-inspired motorvania set in a post-apocalyptic wasteland. It is the story about a tribe oppressed by occupant forces, and the personal story of a mother coyote warrior who descends on an endless path of vengeance to take back what her people lost.
Drive, jump and fight your way through the huge hand-drawn world on your trustworthy motorbike. Race through the wasteland and perform dangerous jumps, shoot enemies in slowmo and reload your gun by performing a backflip! Use skill-based power-ups and persist challenging battles against big bosses!