Korean Drone Flying Tour Namhan River
This game is a drone simulation game that allows you to experience real drone flight based on footage shot by a real flying drone.
High-definition footage faithfully reproduces the atmosphere of real nature, providing a strong sense of immersion in the game.
Large capacity! You can fly to locations that show the beautiful scenery of Korea!