KinnikuNeko: SUPER MUSCLE CAT
Get ready to enjoy this crazy 2D platformer adventure starring KinnikuNeko! A cat with the body of a bodybuilder who will fight against a big alien army that has invaded planet Earth and captured all its inhabitants. He will be accompanied by his friends Lemon and Keita, who haven't yet been captured by the evil beings from outer space.
Go through different levels using just your muscles to fight, or climbing like a kitty until you find the way to save humanity.
Watch out! The sleek and ferocious General Pitaya, together with her two minions, will not make it easy for you!
Discover the intentions of this evil civilization in a story full of humor, friendship, drama, and action. All under a visual aesthetic typical of 90s Japanese anime and traditional animation!