Kakureza Library
Step into the shoes of a new library staff member and work entirely at the front desk. Lend out materials, assist patrons with their inquiries, and more. Complete your one-month probation period to finish the game.
Each book you lend becomes a turning point in someone’s story. Who returns, what they borrow next, and how their lives unfold — it all depends on your choices behind the desk.
The game features several bad endings, plus one normal ending and one true ending.