Jurassic Island: Little Dinosaur Park
In this exciting adventure, a group of dinosaurs led by the brave Rexy embark on a journey to discover the secrets of Jurassic Island, guided by an ancient map that promises legendary treasure.
Joined by the strategist Trini (Triceratops), the agile explorer Raptor (Velociraptor), the protector Stego (Stegosaurus) and the nervous but loyal Parry (Parasaurolophus), the team faces challenges that test their courage, ingenuity and unity.