Jennifer Wilde: Unlikely Revolutionaries
Jennifer believes the recent death of her father was no 'accident'. Finding a chained locket in her father's hotel, she attempts to use her childhood gift for talking to ghosts to call his spirit back. Unwittingly, the ghost recalled is Oscar Wilde, famous Irish playwright, whose secret affair with Jennifer's father has bound his ghost to the locket. Jennifer and Oscar find themselves following a trail of murder and revolution, through Paris, to London and Ireland, and into conflict with secret government organisations, a British occult spy network, and the Irish Revolutionary Army.
In a thrilling, witty and melancholic adventure. Jennifer and Oscar uncover dark secrets, deal with the loss of shared love and develop a deep friendship along the way.