JIGSAW CHRONICLES: Haunting Tales
Jigsaw Chronicles: Haunted Tales takes you on a journey across the globe, where puzzles reveal eerie folklore and haunted legends from four distinct continents. With 20 unique images and meticilously written stories, this game introduces you to the mysterious and supernatural tales that have shaped cultures throughout history.
Jigsaw Chronicles: Haunted Tales offers a captivating mix of puzzle-solving and storytelling, perfect for those who enjoy both folklore and a touch of the supernatural. Will you uncover the mysteries hidden in these haunted legends?