Island Rescue
Set sail for a puzzling adventure in Island Rescue a vibrant and strategic puzzle game.
Strategically manoeuvre characters across the island to match them with their boats.
Bridge Buttons: Activate hidden bridges to open new routes and solve the puzzle.
Expanding Challenges: Levels get bigger and more intricate, testing your logic and planning skills.
With its colourful characters, clever mechanics, and endless fun, Island Rescue is perfect for puzzle enthusiasts of all ages. Can you guide every castaway to safety and master the island's challenges?