Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? ~Fullland of Water and Light~
One fateful day, without any warning, the labyrinthine city of Orario was transformed.
In the sunken Orario, Bell and his group follow the trail of the characters as dictated in the heroic tale.
Control Bell Cranel or Ais Wallenstein in this side-scrolling RPG, defeating monsters and advancing through stages to complete the story!